FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Update do ET

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FF community Strona Główna :: -|Wszytko o wszytkim - about all|-
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-|FF|-RaFaL
Maniak!
Maniak!



Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Wenecja
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16 :33, 20 Wrz 2011    Temat postu: Update do ET


Kod:
ETXreaL is a graphics mod for Wolfenstein: Enemy Territory using the enhanced XreaL id Tech 3 GPL engine. The engine has mainly very nice light and shade effects. The mod still appears this year in November !
ET-XreaL id Tech 3 Features:
    * Modern OpenGL 3.2 renderer with all deprecated OpenGL calls removed
    * Clever usage of vertex buffer objects (VBO) to speed up rendering of everything
    * Avoids geometry processing each frame using the CPU (worst bottleneck with the Q3A engine)
    * Renders up to 500 000 - 1 000 000 polygons at 80 - 200 fps on current hardware (DX10 generation)
    * Optional GPU occlusion culling (improved Coherent Hierarchy Culling) useful for rendering large city scenes
    * Doom 3 .MD5mesh/.MD5anim skeletal model and animation support
    * Unreal Actor X .PSK/.PSA skeletal model and animation support
    * True 64 bit HDR lighting with adaptive tone mapping
    * Advanced projective and omni-directional soft shadow mapping methods like EVSM
    * Real-time sun lights with parallel-split shadow maps
    * Optional deferred shading
    * Relief mapping that can be enabled by materials
    * Optional uniform lighting and shadowing model like in Doom 3 including globe mapping
    * Supports almost all Quake 3, Enemy Territory and Doom 3 material shader keywords
    * TGA, PNG, JPG and DDS format support for textures
    * Usage of frame buffer objects (FBO) to perform offscreen rendering effects
    * Improved TrueType font support that does not require external tools
    * Linux 64-bit support
    * Linux sound backend using SDL
    * .avi recorder from ioquake3 including sound support
    * Optimized collision detection routines
    * Support for Omni-bot

ET-XMap BSP Compiler Features:
    * Based on q3map2 by Randy 'ydnar' Reddig including additional fixes by the NetRadiant edition
    * Supports Doom 3 and Quake 4 .map formats
    * Built-in mini BSP viewer using -draw

Future Plan:
    * Add a Creative Commons BY-SA high resolution texture replacement pack including new material definitions to support diffuse, normal and specular textures
    * Create improved versions of existing maps with an etx_ prefix like:
       etx_beach
       etx_battery
       etx_fueldump
       ...
    * Add fake per pixel lighting to allow bump mapping if ETXreaL runs a map that has no deluxemaps
    * Improve ETXMap ET .map -> Doom 3 .map format conversion routine to handle spawnflags -> boolean type conversions
    * Improve ETXMap compiler for better support of extracting models from .bsp files for further editing in Blender or other 3D tools
    * Finish Doom 3 style DarkRadiant entity definitions file etmain/def/entities.def to have full support for all ET entity types
    * Add Blender tools to make it easier to replace the existing models
    * Optimize ET decal system with VBOs
    * Add Bullet physics engine (maybe)


Jakiś czas pojawił się wpis na splaterladder o tym chciałbym wiedzieć co o tym myślicie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaps3l
Adept
Adept



Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 22 :35, 20 Wrz 2011    Temat postu:

Najbardziej podoba mi się ten tekst "The engine has mainly very nice light and shade effects."
W połączeniu z tym że w moim konfigu broni,deszczu,nieba czy nawet trawy nie ma Wesoly

Dla mnie to i tak wszystko to może być szare bure i ponure byleby Pitowi mógł hedy zakładać Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitbull291
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 09 :21, 21 Wrz 2011    Temat postu:

Oz Ty kapselku niedobry Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
-|FF|-RaFaL
Maniak!
Maniak!



Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Wenecja
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 03 :01, 15 Lis 2011    Temat postu:

No i co czy ktoś grał już w beta ?
Ja już odpowiem Tak i efekty wyglądają wyjebiście.

Tu zapodam taki małe co nieco gra cieni xD
http://www.youtube.com/watch?v=3byXJ4o2mBQ


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez -|FF|-RaFaL dnia Wto 03 :49, 15 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamski
-|ADMINISTRATOR|-
-|ADMINISTRATOR|-



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11 :27, 16 Lis 2011    Temat postu:

jsciaglem ale jeszcze nie gralem..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FF community Strona Główna :: -|Wszytko o wszytkim - about all|- Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     FF community: -|FFC|- forum     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin